لاغر شدن با ادویه ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

زنان وقتی به دنبال راهی برای سرگرمی بی خطر و بدون خطر هستند باید به ادویه جات اعتماد کنند.

دارچین
دارچین ادویه ای است با طعم شیرین و قوی. این ادویه به متابولیسم بدن کمک می کند و سطح قند خون را تنظیم می کند. علاوه بر این ، دارچین نقش مهمی در کاهش قند خون ، کلسترول LDL و تری گلیسیرید دارد. یکی از مزایای اصلی دارچین این است که برای افراد دیابتی مفید است و می تواند متابولیسم گلوکز را افزایش دهد ، که به بهبود سطح قند خون کمک می کند.
احتیاط: از دارچین کاسیا برای کاهش وزن استفاده نکنید و فقط دارچین سیلان را انتخاب کنید.

فشار دادن
هل متابولیسم را افزایش می دهد و به نوبه خود به بدن کمک می کند تا چربی بیشتری بسوزاند. این ادویه مانع از تشکیل گاز می شود که بلافاصله معده را پر می کند. هل به طور گسترده ای در سیستم پزشکی سنتی هند مورد استفاده قرار گرفته است. هر روز یک قاشق چای خوری پودر هل میل کنید.
احتیاط: در مصرف هل زیاده روی نکنید زیرا باعث اسهال و استفراغ می شود.

فلفل هندی
ماده اصلی در رژیم غذایی معروف بیانسه ، فلفل کاین است که سرشار از ماده ای به نام کپسایسین است. این ترکیب طعم فلفل را بسیار تند می کند. کپسایسین ، به صورت کالری ، بدن را تحریک می کند تا از چربی برای سوخت و تولید گرما استفاده کند. این بافت چربی را حل کرده و کالری دریافتی را کاهش می دهد. فلفل همچنین می تواند به کاهش سطح چربی خون کمک کند احتیاط: برای کاهش سریع وزن از خوردن مقدار زیادی فلفل خودداری کنید ، زیرا این امر فقط منجر به ناراحتی معده ، سرگیجه و استفراغ می شود.

فلفل سیاه
هرگز فلفل سیاه را از رژیم خود حذف نکنید. پیپرین همان چیزی است که به فلفل سیاه عطر و طعم خاصی می بخشد. یکی از خواص آن سرکوب تشکیل سلولهای چربی است که به کاهش وزن نیز کمک می کند. برای تسریع در روند چربی سوزی می توانید فلفل سیاه و کاین را ترکیب کنید.
می توانید روزانه پنج فلفل سیاه بجوید ، یا آنها را به آب یا رژیم غذایی خود اضافه کنید.
احتیاط: از مصرف زیاد فلفل سیاه خودداری کنید زیرا باعث ناراحتی معده و مشکلات تنفسی می شود.

زنجبیل
زنجبیل متابولیسم بدن را 20٪ افزایش می دهد و این باعث تسریع در متابولیسم کالری می شود.
زنجبیل دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که روده را تسکین می دهد و همچنین نشان داده است که داروهای مهار کننده اشتها را فعال می کند. می توانید روزانه نیمی از ریشه زنجبیل را بجوید ، یا آن را به آب ، نوشیدنی یا رژیم غذایی اضافه کنید. احتیاط: زیاد زنجبیل مصرف نکنید ، زیرا باعث حالت تهوع ، گاز و ناراحتی معده می شود.

زیره سیاه
زیره به بدن کمک می کند انرژی مورد نیاز خود را بدست آورد و برای هضم غذا مفید است. دو قاشق چایخوری دانه زیره را در آب بریزید ، یا یک قاشق چای خوری پودر زیره به آب یا رژیم اضافه کنید. احتیاط: مصرف زیاد دانه های زیره سبز باعث التهاب ، اسهال و گرفتگی روده می شود.

زردچوبه
کورکومین ، ماده شیمیایی مسئول رنگ زرد زردچوبه ، چربی را در بدن ذوب می کند.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 183
|
تعداد امتیازدهندگان : 57
|
مجموع امتیاز : 57
ن : کامران نجفی
ت : دو شنبه 17 شهريور 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');